Saturday 28 January 2012

peLiK?!

sEnyUm


SAYA: siang tadi saya jumpa aweks taw.cunnnn...sheshangat..tgoda jap saya dibuatnya. nasib baik saya ingat saya ada awak, law tak takde saya dengan awak.hehe
AWAK: awWWWAAKK!???
SAYA: aauuuwww!!!sakit2..atoi..jangan la camni saya bitaw yang kenyataan je
AWAK: awak saje sakit kan hati saya, nak buat saya jelez la tu..
SAYA: laaa..awak belom lagi dengar cite saya sampai habis. dengan la dulu..
AWAK: yela..YELAAA!!!baek bitaw cepat..jangan saje2 nak seksa saya
SAYA: erm,dengar taw. saya nampak awak tu lambai2 kat saya. saya ape lagi pergi la dekat...
AWAK: eeeiiii!!!kate nak cite..nape saje nak panas kan hati saya ni..?!!!eerrrgghhh!!!
SAYA: laaa..belom abis g..saya pergi dekat..awek tu tersenyum dekat saya..ADUHHH!!!cair saya dibuatnye..cantik sheshangat taw.
AWAK: AAAWWWAAAKKK!!!!
(awak beredar dengan dengusan seperti kerbau sedang berkubang didalam lopak air yang kecil, laju juga awak  berjalan seperti mengerja seekor semut yang sedang mengangkat kek lapis. saya mengejar awak dengan lagak slow motion.hehehe)






SAYA: tunggguuuu!!!ok2!!..saya bitaw ni. pastu saya usik body die perghh..meletop 2!!!solid..bergetah!!!
(BUUUKKK!!!awak menghayunkan lutut dengan kelajuan sekelip mata hingga tepat mengenai kawasan larangan saya.hehe)
SAYA: aarrrggghhhh!!!!mandul saya dibuatnye..awwwaaaakkk!!!jap..
(sambil pegang tangan awak dari beredar dari situ. awak jeling2 manja..saya pejam2 mate..pedih owww!!hehe)





















SAYA: sebenarnya saya pergi ke car showroom..tengok2 kete kat sane..ingat nak beli satu t..ape la awak ni.ske pk bukan2.hehehehe..aduhh!!!pedih taw

AWAK: eeeiii..xwat saya geram xley ekh?!sakit tak?!nak saya check?!
SAYA: ehh...xpe2..xyah..da ok da,saya kan kuat..~aaarrrgggghhh..auuuwwww!!!
AWAK: huh!bgalax je.
SAYA: hehehe


bace yang ni gan wada..jgn gelak sowg2 makruh.ghehehehe..






dekut xbg smbung..bwu nk bg cite besh.hehehe


Z for ZULAIKHA..Z for zzzZZZZ...awak dalam mimpi saya sentiasa.hehehe

No comments:

Post a Comment