Monday 20 February 2012

kLak pLuNg tAk k0k k0k cHeB

Don’t worry I’m fine here, just want you to know I didn’t get what you want to inform me. I’m always cool remember?!

Migraine? I your life is so miserable and always tension you will get it but my life is full with colour, funny and adventure so I think I can’t get it. Hehe

Blog macam haram?!astagfirullah al-azim dose ni..kne samak x?!lucah ekh?!hehehe


Good!!great!!


Qaseh phm just kdg2 xbuat la.means update and boombastic kn nyew.byk sbb la. Seriously I didn’t get anything you type. It’s the typing error?! Blur da ni..da ngaku puteri alasan tp masih lg nk ngelakkn..pastu cite kueh bangkit plak. Alahai..pning la cni.jujur kn senang..Because we learn from mistake.hehehe

TERBAEK!!!!
i will make it interesting and fun in this blog just want and see.hehehe



ter” tau la..nk wt cne ekh?!hehehe

owg mlakau nk cite adau2 plau..xphm nau lau.hehehe..mean xpelu la..nk ad huruf U kt blakang ayat 2.hehehe

baek!!!phm.hehehe

maaf bkn cm2..kcantikn y dpt dgmbrkn..hehehe

kite tnye..bkn kite yg nk angkat.tp law nk taw cane hebatnye owg tu try r wat dpan cermin
sy gerenti awk pon bole2 same2 hebat spt mereka....mereka sudah...anda bile lg????

Bley x..nk tuka ayt 2..jgn tunjuk sgat cm Kap Lam Ya Nga…plik sgt la.wt owg xphm je.tuka y senang2 cm cyg wt, da la qaseh.hehehe

Ok!!bkn kisah kita..amik je taw.hehehe

No comments:

Post a Comment